Натискът за електрификация на автомобилите се засилва, но остава въпросът с разходите
Нужно е използването на различни бизнес модели, които да направят достъпни за широката общественост новите зелени технологии, смятат експерти
22:00 | 17.12.19 г. 4Снимка: Ройтерс
-
Преди евроизборите: Икономически песимизъм властва на континента
-
Потребителската инфлация в Китай се ускорява, спадът на фабричните цени продължава
-
Airbnb вдига нивото на обявите си... в някои случаи буквално
-
Пазарът на луксозни мегаяхти - по-малко продажби, повече наеми
-
Време е да разбулим некомпетентността
-
Залогът на Microsoft срещу OpenAI е напълно логичен
-
Атаката към Харков - маньовър или начало на майската офанзива на Русия?
-
Русия опитва да отвори нов фронт в Украйна, атакувайки Харковска област
-
Решението на Аржентина да се върне към Запада е повратен момент за геополитиката
-
Жилищните заеми сериозно "под водата" в САЩ се увеличават през първото тримесечие
-
Паркомясто в Амстердам се продава за почти половин милион евро
-
Слънчева буря заплашва електрическите мрежи и обещава ослепително сияние
Специални проекти виж още
Още от Европа виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Dow записа най-силната си седмица за 2024 г., след като отчете осма поредна сесия на растеж
-
SOFIX отчете 3% седмичен ръст до 837,99 пункта
-
Европейските индекси отчетоха рекорди на фона на оптимизма около икономиката в региона
-
Оборотът на БФБ е нараснал с близо 16% през април
-
Денят на данъчната свобода тази година е 13 май
1 -
Dow е напът към 8-дневна печеливша серия*
преди 4 години Електрическите коли са изгодни в дългосрочен план, тъй като са доста по-икономични откъм разход и поддръжка. Проблемът е във високата първоначална цена и едно от решенията е да се измислят подходящи лизингови схеми. Друг вариант е да се насърчи споделеното ползване на автомобили. Така автомобилният парк в градовете ще се използва много по-ефективно, а и ще се освободят доста паркоместа. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Така де :) съгласен... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години ами то самата кола е доста по-евтина от такава с двг ... проблемът е цената на батерията . вкарват банков инструмент , щото ще им увехне бизнесът за лизинга на автомобили :))) ... нали требе да има нещо на изплащане , че и в банките и те са хора ... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години И като как наемайки батерията ще намалее цената й ? Или просто незабележимо ще вкараме разходите и като ежемесечно вноски. Само че тогава пък при лизинга няма къде да се мърда.Тъпотия, както и да се върти ***, гъ3a й е все отзад. отговор Сигнализирай за неуместен коментар